Data e postimit: 2023-01-30 18:38:43
Lexime: 726
Zhgënjimi
Foto
Lloji: Ese filozofike
Tema: Zhgënjimi
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Tiranë
E-mail: vincanianna@gmail.com


Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin jo të gjithë e përjetojnë. Ata njerëz të cilët e përjetojnë ose ndryshe(dhe më saktë)përballen,ballafaqohen me të jo gjithmonë pas një kohe të gjatë fillojmë të besojmë. Na mjafton të marrim një zhgënjim sado i vogël qoftë dhe nuk u besojmë më,jo atij personi nga i cili morëm zhgënjimin,por dhe tek personat e tjerë që na rrethojnë,tek shoqëria. Zhgënjimi është një ndjenjë e cila na rrëzon moralisht. Ka raste kur ndihemi të pafuqishëm për të bërë diçka prej zhgënjimit që kemi marrë,ka raste kur zhgënjimi është aq i madh sa nuk mund ta marrim veten përsëri për një kohë shumë mjaft të gjatë. Zhgënjimi gjithqhstu mund të quhet dhe si një nga ndjenjat që përjetohet më shumë gjatë jetës. Zhgënjime,rrëzime,ngritje-ulje...janë të gjitha pjesë të jetës dhe ç'është më e rëndësishmja vjen si pasojë e besimit të tepërt që kemi.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vetmia
Jam i vetëm dhe i tretur Në këtë dhomë hir të heshtur Nga errësira e natës dhe e njerëzve i mbuluar jam Nga zhgënjimi përqeshësh dhe therës i rrethuar jam Do më përpijë kjo vorbull e errët dhe e turbullt Trishtimi e brengat kanÃ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtjet
Zemër e regjur me vuajtjet e së shkuarës E shkrirë dhe e tretur prej vajit rrëke Piskama të tmerrshme bien si rrufe Në qiell të zi të therorit. Gërmadhë kalbësirë,e zaptuar nga frika e dhimbja. Luajnë,hidhen,kërcejnë në mes tÃ...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten. Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur, por në fa...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Bashkimit kombëtar Të bashkohemi që të gjithë Të kontribojmë vllazërisht Mos të ndahemi në pesë shtete Të punojmë vllezër kombëtarisht Mos ta zhgënjejmë popullin shqiptar Është amaneti i të parëve tanë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Bashkimi Të bashkohemi që të gjithë Të kontribojmë vllazërisht Mos të ndahemi më në shtete Të punojmë vllezër në mënyrë korrekte Mos ta zhgënjejmë popullin shqiptar Eshtë amaneti i të parëve ta...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Pavarsia e Kosovës Gëzohet i vjetri Gëzohet fëmija Feston Kosova Dhe gjithë Shqiptaria Sa dëshmorë ranë Për ty tokë arbërore Që kombi ynë lirinë Ta gëzojë e kremtojë E zhgënjyer mbe...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Si ndihem kur jam vetëm ?
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si dieta për trupin.Por edhe dieta një kufi e ka.Nëse abuzon me të,bëhet e dëmshme.E megjithatë unë vazhdoj të rri vetëm.Rri e mendoj.Rri e kujtoj.Ndo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i vetes
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dh...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Dea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e tyre
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com